Шановні пассатовци. shock:
Є така проблемма, від зустрічних або на зустрічну машин летить каміння і часом залишають сліди на лобовухе, це не тільки не приємно, але і може привести до дорогої заміни лобовуха, якщо вчасно не вжити заходів, два питання: < br/> 1). Чи можна, власними силами, закрити скол на склі і, що для цього потрібно?
2). Де це роблять якісно, ??якщо хто стикався.
Спасибі за відповіді.

засвердлити можна, якщо де в дорозі сталося – скотчем заклеїти і Прочан.

ІМХО, в майстерню

Свердлити безполезно. Тріщина піде сама по собі:

ІМХО, в майстерню

а майстерню яку, є варіанти.

а майстерню яку, є варіанти.

по ремонту або заміні стекол, дивитися треба, лагодити або міняти: nod:

Каска рулить. =) Невеликий скол, заяви страховикам і замінять за рахунок закладу.

Каска рулить. =) Невеликий скол, заяви страховикам і замінять за рахунок закладу.

Якщо КАСКО є, то рулить: wave:

І головне! Чи не дешевити! Скло вставляти у офіціалів або в перевірених майстерень!

Свердлити безполезно. Тріщина піде сама по собі:

Якщо грамотно і нормально засвердлити, а потім залікувати скол, можна і 5 років проїздити – і буде як нове.
Процедури естессно, робити не самому: wave:

Хлопці, я нарив по ремонту автоскла майстерні, але ви правильно зрозумійте, якщо мож хто лікував скло то відгукніться, де майстри хороші, я не те, що б педантично ставлюся (хоча пов нормально), вважаю лобовуха як окуляри, не повинно нічого заважати.
http://www./remstekl.php
http://www./language/?catalogueFolder&amp;id=630
http://www.glass-/repair.html

Якщо грамотно і нормально засвердлити, а потім залікувати скол, можна і 5 років проїздити – і буде як нове.
Процедури естессно, робити не самому: wave:

У мене, ще на Опелі, був маленький скол і маленькими тріщинами. Їх засверлили.
Так з засверленним тріщини пішла інша і обійшла засверленним місце, стала
рости. Знову засверлили. Війна скінчилася перемогою тріщин, а грошей ухайдакано, як
на нове скло.

Шановні пассатовци. shock:
Є така проблемма, від зустрічних або на зустрічну машин летить каміння і часом залишають сліди на лобовухе, це не тільки не приємно, але і може привести до дорогої заміни лобовуха, якщо вчасно не вжити заходів, два питання: < br/> 1). Чи можна, власними силами, закрити скол на склі і, що для цього потрібно?
2). Де це роблять якісно, ??якщо хто стикався.
Спасибі за відповіді.

Можна своїми силами. Але для цього треба придбати спец. ремонтний комплект, який не скрізь є.
Як правило, це – вакуумний шприц спеціального виготовлення зі всякими там фіксаторами та інше. КЛЕЮЩИЕ накладка зі штуцером. Очищувач.
Ці набори, як правило, американського виробництва (або виконані по амер. Ліцензії) і можуть бути для різного типу відколів (& quot; зірка & quot ;, & quot; риб’яче око & quot ;, і т. Д.)
Вартість одного разового комплекту близько 400 руб.
Кілька разів зашпаровував відколи, користуючись цими китами. Завжди – успішно. Але робити потрібно все ретельно, згідно з інструкцією.
Якщо немає часу і бажання займатися цим самому, – в майстерню! Там фахівці з досвідом і ультрафіолетові установки у них є (потрібно в визна. Випадках для швидкого затвердіння деяких полімерних матеріалів)
Удачі!: Wave:

Місяць тому їхав вночі з Москви і з під колеса, попереду машини, що йде що – то потрапило в лобове.
Через день побачив тріщину 1см біля лівої стійки, зараз вже 15см.
Займатися зараз влом – потеплішає , поміняю по КАСКО.:)

Місяць тому їхав вночі з Москви і з під колеса, попереду машини, що йде що – то потрапило в лобове.
Через день побачив тріщину 1см біля лівої стійки, зараз вже 15см.
Займатися зараз влом – потеплішає , поміняю по КАСКО.:)

Якщо вже тріщина, то чи не закрити вже. У майстерні тільки можуть зупинити її, засвердлити невеликий отвір і закривши його фотополімером.
Тоді точно в КАСКО !!

Місяць тому їхав вночі з Москви і з під колеса, попереду машини, що йде що – то потрапило в лобове.
Через день побачив тріщину 1см біля лівої стійки, зараз вже 15см.
Займатися зараз влом – потеплішає , поміняю по КАСКО.:)

Така ж х. тільки не росте (Тфу-Тфу-Тфу ..) Те ж збираюся міняти по касці

Каска то Каска але! Негоже коли колгоспні діти своїми руками в детіше лідера світового автопрому лізуть, (тим більше якщо машині від року до двох) краще вже залікувати якщо можливо!

У мене на В5 після зльоту в кювет з’явилася тріщина десь 15см, їздив місяць (дурень, треба було відразу в майстерню) дочекався поки тріщина стала 45см і поїхав в майстерню, за 30 хв все зробили, засверлили з двох сторін і чимось рідким залили. Якби приїхав відразу було б не помітно, а так помітно трохи. Майстер сказав що відразу треба заклеїти пошкоджене місце скотчем щоб бруд не потрапляла і швидше в майстерню. Обійшлося 900р з копійками, відкатав 7 місяців все ок: thumbup:

Соррі, тільки зараз тему побачив!

Я зашпаровував на Б6 скол на склі в Автосекьюріті. Бажання ні зі страховою паперовою тяганиною займатися, так ось я просто в Автосекьюріті заїхав, вони мені пломюу светоотвердевающіх (як на зуби) поставили і усе пучком. Їжджу і не жужу – відколу не видно жодного разу, обігрів скла не порушився, натяків на трешін немає в помині.

Хоча все звичайно залежить від форми конкретного відколу!

при наявності КАСКИ боротьба зі сколами на лобовухе, так само як і з помутнінням стекол фар, осущіствляецо пасрецтвом цегла.
У міна на пассад вже другий лобовик: lol:

Місяць тому їхав вночі з Москви і з під колеса, попереду машини, що йде що – то потрапило в лобове.
Через день побачив тріщину 1см біля лівої стійки, зараз вже 15см.
Займатися зараз влом – потеплішає , поміняю по КАСКО.:)

+10, сам чекаю тепла, документи ще в грудні отримав страхові.

при наявності КАСКИ боротьба зі сколами на лобовухе, так само як і з помутнінням стекол фар, осущіствляецо пасрецтвом цегла.
У міна на пассад вже другий лобовик: lol:

Тріщини на стеклах не лікуються. Перевірено багаторазово. Тема також неодноразово обговорювалася на різних автомобільних форумах зокрема на авто.ру.
В кращому випадку її зростання можна призупинити, але під певним кутом вона все одно буде видно. Не витрачайте гроші і займатися самозаспокоєнням, єдиний спосіб позбутися від тріщини – замінити скло. Це буде дешевше ніж витратити гроші на ремонт, розчаруватися, а потім поміняти скло. Сам був в такій ситуації, не рекомендую.
А КАСКО рулить, втім як і завжди!: Kos:

Тріщини на стеклах не лікуються. Перевірено багаторазово. Тема також неодноразово обговорювалася на різних автомобільних форумах зокрема на авто.ру.
В кращому випадку її зростання можна призупинити, але під певним кутом вона все одно буде видно. Не витрачайте гроші і займатися самозаспокоєнням, єдиний спосіб позбутися від тріщини – замінити скло. Це буде дешевше ніж витратити гроші на ремонт, розчаруватися, а потім поміняти скло. Сам був в такій ситуації, не рекомендую.
А КАСКО рулить, втім як і завжди!: Kos:

Не плутайте трешін зі сколами – якщо відколи не наскрізний, тобто немає трешін – все лікуватися на раз-два. znaika:

Інакше б не хто б не ставив антени в скла. Там же теж свердлити треба!

Не плутайте трешін зі сколами – якщо відколи не наскрізний, тобто немає трешін – все лікуватися на раз-два. znaika:

Інакше б не хто б не ставив антени в скла. Там же теж свердлити треба!

антени в скла ставяцо без свердління, камрад!
Вспоминай фізику зі школи – провідник (корпус антени) -ізолятор (скло) -провідника (провід антени в салон) є по суті своїй конденсатор, який для ВЧ-випромінювання не перешкода ні разу.

Не плутайте трешін зі сколами якщо відколи не наскрізний, тобто немає трешін – все лікуватися на раз-два. znaika:

Інакше б не хто б не ставив антени в скла. Там же теж свердлити треба!

Не кажи. Чи не всякі відколи підлягають ремонту. Якщо відбитий незначний фрагмент скла (скол), то його можна заполірувати і все буде дійсно без наслідків.

А тріщина яка б вона не була, наскрізна або з пошкодженням тільки зовнішнього шару триплекса ремонту не підлягає. Провести якісний ремонт (тобто щоб павутину не було видно) можна тільки заміною скла.

Скло сверлится, підтверджую, і що з цього? Адже йдеться не про те чи можна дірку просвердлити, а про те чи можна прибрати тріщину щоб було непомітно. До речі отвір в склі залити без видимих ??наслідків також не вийде. Перевірено. Якщо сумніваєшся відвідай сервіс і попроси показати зразки. Нормальні фірми кажуть відкрито що можна виправити, а за що вони братися не будуть.

Не кажи. Чи не всякі відколи підлягають ремонту. Якщо відбитий незначний фрагмент скла (скол), то його можна заполірувати і все буде дійсно без наслідків.

А тріщина яка б вона не була, наскрізна або з пошкодженням тільки зовнішнього шару триплекса ремонту не підлягає. Провести якісний ремонт (тобто щоб павутину не було видно) можна тільки заміною скла.

Скло сверлится, підтверджую, і що з цього? Адже йдеться не про те чи можна дірку просвердлити, а про те чи можна прибрати тріщину щоб було непомітно. До речі отвір в склі залити без видимих ??наслідків також не вийде. Перевірено. Якщо сумніваєшся відвідай сервіс і попроси показати зразки. Нормальні фірми кажуть відкрито що можна виправити, а за що вони братися не будуть.

Блін – уважно попередні повідомлення прочитуються. shock:

антени в скла ставяцо без свердління, камрад!
Вспоминай фізику зі школи – провідник (корпус антени) -ізолятор (скло) -провідника (провід антени в салон) є по суті своїй конденсатор, який для ВЧ-випромінювання не перешкода ні разу.

Ти ні разу не бачив як телефонні антени в заднє скло ставлять. При мені особисто свердлили алмазкой. І коли сам на минулому авто подумував про антені – мені також пропонували зробити.

Тріщини на стеклах не лікуються. Перевірено багаторазово. Тема також неодноразово обговорювалася на різних автомобільних форумах зокрема на авто.ру.
В кращому випадку її зростання можна призупинити, але під певним кутом вона все одно буде видно. Не витрачайте гроші і займатися самозаспокоєнням, єдиний спосіб позбутися від тріщини – замінити скло. Це буде дешевше ніж витратити гроші на ремонт, розчаруватися, а потім поміняти скло. Сам був в такій ситуації, не рекомендую.
А КАСКО рулить, втім як і завжди!: Kos:

Звичайно кожен сам вибирає, що йому краще зробити поміняти лобовуху або лікувати, але мені здається, що ви не правильно зрозуміли, мова йде про невеликі ськолах а не тріщинах за 10 і більше см.
Як йдеться на ранній стадії приймеш заходи збережеш не тільки бабки, як в житті, коли застуда може перерости в запалення легенів (не дай бог).

що ви не правильно зрозуміли, мова йде про невеликі ськолах а не тріщинах за 10 і більше см.

Так, отвекся кілька від топіка, розширив тему. з ким не буває. Але з благих намірів, щоб інші на граблі не вставали. wave:

при наявності КАСКИ боротьба зі сколами на лобовухе, так само як і з помутнінням стекол фар, осущіствляецо пасрецтвом цегла.
У міна на пассад вже другий лобовик: lol:

як і у миня: nod:

_0.32MB/0.01026 sec