Молочниця після антибіотиків

Добрий день! Мені 23 роки (дівчина) після прийому антибіотиків (амоксицилін 2000 мг на добу) почалася молочниця, свербіж жахливий і білі кремоподібні виділення. Зараз я не в іншій країні, до лікаря потрапити складно, на прийомі була 4 дні тому, лікар (не призначив аналізів, тільки на основі огляду) прописала вагінальні таблетки (метронідазол 750гр + миконазол 200гр, + ледокаїн 100 гр) 1 таблетка на добу перед сном і крем з клотримазолом, мазати два рази в день. Уже четвертий день користуюся, свербіж вроди б трохи пройшов, коли мажу кремом взагалі проходить, як тільки крем змиваю або він стирається білизною свербіж повертається, а виділення все так же залишилися. Ністатину в місцевих аптеках немає, що робити не знаю, підкажіть так і повинно бути при лікуванні молочниці? Що порадите робити? У своє місто повернуся тільки після зимових свят, а до лікаря зможу потрапити не раніше 26 числа (найближча вільна дата в лікарні).

Добрий день. Перш за все, здайте мазок на флору, щоб уточнити причину виділень. Заочно важко дати рекомендації, до того ж не всі препарати продаються в інших країнах. В даний момент можуть застосовуватися санація піхви (тантум троянда) і засоби інтим-гігієни (івомед, Вагілак). Лікування можна призначати тільки за результатами аналізів.

Консультація дається виключно в довідкових цілях. За підсумками отриманої консультації, будь ласка, зверніться до лікаря.

_0.31MB/0.00084 sec